Divendres 6 de juliol: El Vanitós i l’aviador

Salutacions famílies!

El divendres ja ha arribat i això només vol dir una cosa: Avui tenim Festa Final de Casal! Però abans de la festa hem fet moltes més coses! De bon matí, només arribar, ens hem separat per grups i hem començat el dia fent uns quants jocs: els de P3 han baixat al gimnàs on han compartit espai amb els Mitjans del Casal, uns han jugat a “l’ànec, ànec, oca” i els mitjans han jugat a una variant del gat i la rata i després han fet uns “combats de sumo”. Els més grans del Casal han estat jugant a fet i amagar per diferents espais de l’escola, els de P4 han estat fent unes danses i els de P5 han estat jugant a “Policies i Lladres”

Un cop hem acabat els jocs, hem anat a esmorzar i a esperar la visita del dia! I dit i fet, un cop hem acabat d’esmorzar, ha començat a sonar la música i ha aparegut pel mig del pati el nostre amic Aviador! Mira que feia temps que no el veiem! I anava ben carregat el pobre, duia una caixa d’eines que segur que pesava molt, ja que venia esbufegant! L’aviador ens ha explicat que ahir va rebre una visita al mig del desert. Es veu que se li va presentar un senyor vestit d’una manera molt peculiar. Per la descripció que ens ha fet, els nens i nenes del Casal ho han tingut molt clar: era el Vanitós! Doncs es veu que el Vanitós va anar a donar un cop de mà a l’aviador, ja que de jove havia estat molt aficionat a fer maquetes d’avions i es pensava que el podria ajudar. Nosaltres amb prou feines ens ho creiem, el Vanitós donant un cop de mà sense necessitat de sentir afalacs de la gent? Increïble!

L’aviador ens ha explicat que la caixa d’eines que duia era del propi Vanitós que li havia portat per poder arreglar el seu avió, això si que demostrava un bon canvi d’actitud! Els nens i nenes del Casal tenien moltes preguntes per fer-li, però l’aviador no tenia gaire temps, ja que havia vingut a l’escola per veure si trobava unes peces que li faltaven. Això si, ens ha comentat que el Vanitós ha organitzat una festa per avui a la tarda i nosaltres ens hi hem apuntat ràpidament!

Un cop ha marxat l’aviador,  hem començat amb les activitats del matí. Els de P5 han anat a fer unes danses i acabar de preparar l’actuació d’avui per la tarda i després han aprofitat per fer uns quants jocs d’aigua i un banyet a la piscina. Mentrestant, els de P3  han estat fent una petita disfressa per la Festa d’avui a la tarda. Els de P4 han anat cap al menjador per fer un petit taller artístic i els Mitjans i Grans s’han rentat bé les mans per poder fer un deliciós taller de cuina! Esperem que els hi hagi sortit tant bo com el de la setmana passada! (això si, un cop han acabat el taller, ells si que han pogut ser els primers a llepar-se els dits!)

Per la tarda, els diferents grups han estat assajant les diferents actuacions per la gran Festa Final!

Molt bon cap de setmana i ens veiem dilluns vinent amb més aventures!