Dimecres 5 de juliol: Catalunya en Miniatura!

Salutacions Famílies!

Ahir dimecres va ser un dia diferent i és que anàvem d’excursió! Així que de bon matí, en arribar a l’escola, ens vam untar bé amb crema solar, vam agafar els Picnics que ens havia preparat el David, vam anar al lavabo i vam pujar als autocars, ja que teníem un bon trajecte fins arribar al nostre destí!

En arribar a Catalunya en Miniatura, vam esmorzar i vam recordar el què ens havia dit el Porquet el Dimarts…anàvem a veure una de les creacions del nostre amic! En arribar a allà ja vam veure que alguna cosa no rutllava, on hi havia d’haver un bosc, estava ple i ple de cases, esglésies, estacions de tren i fins i tot dos aeroports!!! La veritat és que vam gaudir molt la visita, ja que vam poder conèixer i veure moltes maquetes en miniatura dels edificis més importants de Catalunya: la Sagrada Família, la Pedrera, la Catedral de Girona, el Camp Nou, la Casa Museu Dalí de Figueres i un llarg etc! ; fins i tot hi havia Montserrat i una estació d’esquí!

Després de fer tot el recorregut, on els Belles i Bèsties del Casal van aprofitar per fer un joc de descoberta, vam anar a dinar i després de dinar vam estar fent uns quants jocs i cançons. La veritat és que vam aprofitar molt la sortida!