Dimecres 30 de juny: La Gran Recerca del Tiquet Daurat

Salutacions Famílies!

Ja hem arribat a l’equador de la Setmana i ja estem entrant en la dinàmica del Casal! Així que de bon matí, només deixar les motxilles ben guardades i amb la cantimplora a la mà, hem anat a fer els jocs de Benvinguda. Al gimnàs s’hi han quedat els de P3 i els nens i nenes de 1r i 2n. Els més petits han estat fent diferents tipus de curses, i és que el dia d’avui requeria una bona preparació. Els Mitjans del Casal han estat fent jocs d’atenció i reflexes. Al pati estaven les nenes i nens de P4 i de P5. Aquests últims han estat fent jocs de memòria i retenció i els de P4 han estat jugant al Pica Paret amb diferents variacions. I els més grans? Doncs ells han estat fent jocs d’habilitat al pati del menjador.

En acabar els jocs de Benvinguda, els diferents grups han anat a buscar l’esmorzar i a veure l’ambientació. Avui, per fi, hem conegut a en Charlie!!! Ja en teníem ganes. Ell estava molt content, ja que tenia la xocolatina que li havia regalat el seu avi pel seu aniversari i ens ha explicat l’esforç que deu haver fet per poder estalviar tots els diners per comprar-li! En Charlie, estava tant nerviós per obrir la xocolatina que no es decidia, ja que el seu desig més gran, el què més volia per sobre de tot (a part de la seva família) era poder visitar la fàbrica de xocolata! Tant nerviós estava, que no es decidia a obrir la xocolatina i descobrir si hi havia o no el tiquet daurat… Per aquest motiu, tots els nens i nenes del Casal li hem enviat tot de pensaments positius fins que l’ha obert i….ohhhh! No hi havia cap tiquet daurat…. Tot i que li ha sabut molt greu no trobar el Tiquet daurat, estava content perquè encara tenia la xocolatina i la volia compartir amb tota la seva família. Entre tots nosaltres hem decidit que si algú es mereixia un dels 5 Tiquets Daurats era en Charlie, així que ens hem organitzat per veure si el trobàvem per l’escola!

D’aquesta manera, els diferents grups han començat una gran Gimcana per trobar el Tiquet Daurat, o com a mínim, poder trobar alguna pista que ajudi a en Charlie en la seva recerca! Així que ens hem repartit per tota l’escola per no deixar cap racó sense buscar i hem començat a superar diferents proves a la recerca d’alguna pista o fins i tot del famós tiquet! De proves n’hem fet de tota mena: des de coneixements, proves de rapidesa, d’habilitat, aquàtiques, de reflexes, de cooperació i un llarg etcètera!

Per la tarda, els diferents grups han continuat amb les proves…al final algun grup trobarà el Tiquet i li podrem enviar a en Charlie?

Sembla que ho sabrem demà!