Dilluns 26 de Juliol: Les Desaparicions a la fàbrica

Avui ja comencem la darrera setmana del Casal! Pel matí, els més petits del Casal han anat cap al pati, on han estat jugant, entre d’altres, a la peixera, on cada cop hi havia menys peixos i més pescadors. Els més grans han començat el dia amb una petita sessió de ioga al gimnàs i després han fet unes partides al Mata-conills.

Després dels jocs de benvinguda, els diferents grups han pujat cap al menjador a veure l’ambientació. Avui, ens hem trobat amb una imatge ben estranya, ja que ens hem retrobat amb la Veruca, la Violet, l’August i el mateix Willy Wonka, però alguna cosa passava, ja que tots han acabat dins un televisor…de fons podíem sentir una rialla estranya i uns sorolls que no han parat en cap moment…. Nosaltres ens hem quedat ben parats, ja que alguna cosa estava passant a la fàbrica… Dins el televisor, els diferents amics que hem fet al llarg del Casal, semblava que estaven tancats i no en podien sortir…serà que algú els està agafant? Què els hi pot passar a l’August, a la Veruca, a la Violet i a en Willy Wonka? Estaran bé? Seran els Umpa Lumpa que estan fent de les seves? Avui ens hem quedat amb moltes incògnites que haurem d’anar descobrint mica en mica al llarg de la Setmana….

Amb les preguntes encara al cap, els més petits del Casal s’han quedat al menjador on han començat un petit taller que estan fent inspirant-se en les creacions d’en Willy Wonka. Un cop han fet la primera part del taller, han baixat a canviar-se i a fer uns quants jocs d’aigua. Els més grans han començat el matí fent jocs d’aigua i, en acabar, han baixat al gimnàs a fer uns quants jocs dirigits, com el Pitxi.

Per la tarda, els més petits han continuat el taller que han començat aquest matí i els més grans han estat fent el joc de rol.

Ens veiem demà amb més aventures i a veure si descobrim què està passant a la fàbrica!