Dijous 10 de Setembre: El comiat

Avui ha estat el darrer dia de Casal i ha estat un dia molt especial. De bon matí, els diferents grups han realitzat els jocs de Benvinguda. En finalitzar-los, han anat a buscar l’esmorzar i a veure l’ambientació, que avui s’ha realitzat a la Biblioteca de l’escola.

En l’ambientació hem conegut a la dona del pescador, ella estava molt més que contenta i fins i tot ens ha ensenyat una dansa de l’alegria típica del seu poblat. La dona del pescador ens ha ajudat a recordar totes les aventures que hem passat al llarg de la setmana: des del moment que vam conèixer al nostre nou amic, el pescador, la trobada amb l’Efrit que li van ensenyar on podia aconseguir els peixos de colors i la visita que vam tenir ahir de la Reina dels Pescadors i el regal que els hi va donar a canvi de tots els peixos que li van donar. La dona del pescador també ens ha ensenyat el sac ple de monedes que li va donar la Reina, i quin goig que feien! Amb tantes monedes, segur que podran comprar menjar per tota la família i fins i tot per tot el poblat! Però la gran sorpresa ha estat que entre totes les monedes, la família del pescador s’ha trobat una carta de la nostra amiga, la Sherezade!!! en aquesta carta, la Sherezade ens ha explicat que s’ho ha passat d’allò més bé al llarg de tot el Casal i tots els contes que hem viscut junts. Però que ara, enlloc de tornar al seu palau, prefereix continuar voltant pel món, explicant més contes a la gent i deixant que la gent li expliqui de nous, així els podrà recollir tots en un gran volum de contes i quan l’acabi, ens el farà arribar per la Biblioteca de l’Escola!

Al llarg del matí, els diferents grups han realitzat les darreres activitats. Els més grans, han volgut aprofitar per acabar el seu joc de rol, ja que estava en un moment molt interessant. I el grup de l’Andrea ha aprofitat per fer un petit taller amb material reciclat. Els més petits, amb la Sílvia, han estat al pati fent uns quants jocs d’aigua, i han compartit espai amb l’Helena, fent diferents jocs.

Per la tarda, els més grans i el grup de l’Andrea han pujat cap al pati per fer els darrers jocs d’aigua del Casal i l’Helena i la Sílvia han aprofitat per fer una sèrie de danses i jocs musicals.

Esperem que hagueu pogut gaudir molt de les vacances i del Casal i us desitgem a tots molta salut i una bona tornada a l’Escola!