Autogestió lúdica del temps d’esbarjo de 3r i 4rt

Salutacions Famílies!

El curs de 3er i 4rt hem dedicat aquesta última setmana (la primera setmana temàtica del curs) a preparar un Memory (joc de memòria consistent en memoritzar la ubicació de diverses cartes iguals posades bocaterrosa, tenint en compte que cada carta és reproduïda dos cops i que guanya el joc la persona que aconsegueix acumular més parelles de cartes descobertes enmig del mar heterogeni de cartes no coincidents).

La temàtica de les cartes del Memory és l’alimentació, més concretament els nous aliments apareguts enguany al menú de l’escola, doncs l’objectiu de l’activitat és tan dotar d’eines als nens i nenes per tal de capacitar-los alhora de crear els seus propis jocs com de familiaritzar als infants amb els nous aliments del menú ecològic.

Aquesta setmana vinent seguirem amb  l’elaboració de les cartes i ja la següent setmana estarà disponible el joc per tal que aquells infants que vulguin puguin emprar el nou joc durant l’estona de pati.

Us adjuntem unes imatges del procés creatiu i tècnic enmig d’un context idoni: el pati de l’escola.