Divendres d’animació lectora

Ens fa molta il·lusió reiniciar les dinamitzacions lectores amb els alumnes de l’escola.
Hem tornat amb un conte de Nadal molt especial i màgic que explicarem a tot el cicle d’infantil: En Martinet tenia ganes de fer pipi la nit de reis. Aquest conte és d’aquests que et permeten reviure la il·lusió, recuperar la màgia del Nadal, i retornar l’alegria, doncs en Martinet aconsegueix dibuixar-nos un ampli somriure al rostre i ens fa divertir d’allò més. Perquè no hem perdut el sentit de l’humor i, malgrat tota aquesta situació d’incertesa, seguirem vivint les Festes amb plenitud. Serà un Nadal diferent, però alhora amb la mateixa essència de sempre.

Chema Heras, Kiko Dasilva

Kalandraka, 2015

Estem davant d’un conte de Nadal atípic i divertit que mostra l’emoció d’un nen davant aquest dia tan especial i esperat. La narració, plena d’enginy i humor, reflecteix la innocència i complexitat de l’imaginari infantil. Les il·lustracions destaquen per la seva expressivitat, per la representació peculiar de les formes, les perspectives i la seqüència de plans . En Martinet tenia ganes de fer pipí la nit de Reis arriba per fer riure a grans i petits, amb tocs d’alegria i d’il·lusió que brollen de cada pàgina. Tot comença amb una carta amb aquest encapçalament: “Estimats Reis, m’agradaria que em portéssiu…”

Per acompanyar el conte de En Martinet tenia ganes de fer pipi la nit de reis hem utilitzat la cançó de El Nadal és aquí del Pot Petit:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *