Dimecres 22 de juliol: El Collaret Màgic

Avui, només arribar al Casal hem començat els jocs de benvinguda. Els més grans, amb el Marc, han anat cap al pati, on han estat jugant al Mur i han fet una partida al “Gusanito”. Els més petits, amb la Sílvia, han estat al gimnàs, on han jugat al mocador i les seves variants. I el grup de l’Ari? Doncs ells han anat cap al pati del menjador on han jugat al mirall, on havien de copiar tots els moviments d’un company o companya.

Acabats els jocs de benvinguda, els diferents grups han anat a esmorzar i veure l’ambientació. Avui teníem moltes ganes de saber què passava, ja que ahir, el grup de l’Ari va aconseguir la Tetera plena de pols màgica i volíem saber si li havia arribat al Bruixot o a en Jaudar. I quina ha estat la nostra sorpresa quan ens ha aparegut el bruixot que vam veure dilluns i duia amb ell la Tetera màgica! Ell ens ha agraït molt tota l’ajuda del grup de l’Ari, ja que sense ells no hagués recuperat el primer dels objectes màgics…però encara li manquen dos! El bruixot ha començat a fer un conjur per portar el segon objecte fins a l’escola, però el problema és que si feia el conjur, no ens podia dir quin objecte havíem de buscar! I això si que era un problema, ja que l’escola és molt gran i si no sabem què busquem, difícilment ho podrem recuperar! Però com el bruixot és molt llest, ens ha donat unes pistes molt valuoses per recuperar el segon objecte màgic: és una cosa que ell porta (o portava) a sobre, és un objecte allargat i està ple de peces de diferents colors… A més, el Bruixot ha demanat expressament al grup de la Sílvia que s’encarregui de recuperar-lo, només ells podran interpretar les pistes que ens ha deixat per l’escola i trobar-lo… Així que entre tots hem començat a pensar i pensar, mirant d’esbrinar quin objecte podria ser. Al principi hem pensat que potser era un pot de crema solar, ja que el pot portar a sobre i pot ser allargat, però no està ple de peces de colors…Després hem pensat que podria ser una cantimplora…però, tot i ser allargat i la podem dur a sobre, tampoc té peces de colors… Despres de donar-hi moltes voltes, hem arribat a la conclusió que hauria de ser un Collaret Màgic! Els collarets els portem a sobre, són allargats quan els agafem d’un extrem i poden tenir peces de diferents colors!

Així que el grup de la Sílvia ha començat la seva recerca per tota l’escola. pel gimnàs, els vestuaris, el pati gran, el pati del menjador… I a cada indret on anaven, anaven trobant una petita pista que ha resultat ser un trencaclosques que els ha indicat al lloc on estava amagat el collaret! Mentre el grup de la Sílvia estava molt enfeinat buscant el collaret per tota l’escola, el grup de l’Ari ha decidit pujar a l’aula per fer un taller: han fet uns binocles molt especials que de ben segur els ajudaran a trobar les pistes del tercer objecte! I el grup del Marc? Doncs ells han pogut gaudir del pati per ells sols, on han fet uns jocs d’aigua per aconseguir recarregar el seu “Qi” i estar ben preparats per si demà els toca buscar el tercer objecte!

Per la tarda, el grup de l’Ari ha anat cap al pati a fer uns quants jocs d’aigua i el grup del Marc s’ha quedat a l’aula per continuar el taller que van començar ahir.

Ens veiem demà amb més aventures i a veure si continuem tenint sort i aconseguim el tercer objecte màgic del Bruixot!