Dijous 5 de Gener, El Rei!

Avui si que hem tingut un dia ben especial! De bon matí ja ho intuíem, però gràcies als fanalets que vam fer ahir, un dels tres Reis Mags ha vingut a l’escola a veure’ns! Quan ho hem sabut hem anat ràpid a esmorzar i preparar la nostra carta, no fos cas que s’hagués perdut pel camí o que algun camell se la mengi aquesta nit! Millor que la rebin dues vegades que no pas que es perdi una!

Així que hem mirat de calmar-nos una mica i hem començat a escriure la nostra llarga llista de desitjos, els més petits, els han dibuixat. I en la carta hi ha aparegut de tot, des d’un gos que vol l’Ester fins al llibre que li demana el Roi pel seu pare, passant per nines, bicicletes, cotxes, videojocs…bé…ja us podeu imaginar que s’ha demanat de tot i més! Quan hem acabat la carta, ens han avisat que ja estava el Rei Melcior a l’escola i l’hem anat a veure…Quants nervis que teníem!!!! Un a un li hem donat la carta, hem parlat una mica amb ell per explicar-li com ens hem portat (està clar que li hem dit que hem estat tots molt bons nens…bé…potser alguna vegada fem enfadar una mica als pares, però molt de tant en tant!). I després ens ha donat uns caramels boníssims!!!! També ens ha demanat que deixem algunes galetes al menjador, ja que li agraden molt i podrar menjar una mica aquesta nit, ah! i una mica de llet pels camells!

Després de veure el Rei, hem tornat a pujar al menjador per acabar els tallers que teníem pendents: el Marc de fotos.

Per la tarda hem estat jugant, ja que era el darrer dia del Casal de Nadal i….comencem vacances!!!!

Aquí teniu les fotografies que hem fet avui: Fotos

Penseu que aquesta nit hem d’anar a dormir tots molt aviat, així segur que els Reis ens deixaran moltes coses!

Esperem que els Reis us portin moltes coses!

Ens veiem dilluns ja a l’escola!