Tancament de l’Escola Collaso i Gil

Comunicat Escola Collaso i Gil

Com ja sabeu tenim l’escola tancada. Aquest tancament del centre encara durarà unes setmanes més. Us mantindrem informats dels canvis que es produeixin. En primer lloc, desitjar-vos que TOTHOM estigueu bé i que aquests dies d’estar a casa els estigueu vivint amb el màxim d’ànim i empenta possible. La situació excepcional en què es trobem, generada per la propagació del Covid-19, ha forçat un canvi radical en el nostre dia a dia. Desitgem que ho estigueu gestionant de la millor manera possible. #JO EM QUEDO A CASA és el millor que podem fer.

Des de l’equip de mestres de l’escola, en propers dies, farem una proposta seqüenciada d’activitats i tasques que el nostre alumnat pot anar fent durant aquests dies de confinament. És important que anem treballant cada dia una miqueta. Aquesta proposta constarà de recomanacions dels i les mestres i de vincles digitals per a la realització de tasques diverses relatives a les diferents àrees.

A continuació ja us avancem alguns vincles que podeu anar fent servir per continuar treballant:

Aquí teniu uns  vincles que també us poden anar bé. Són vincles a editorials, espais o llocs que ens han ofert des de diferents entitats i organismes:

La preinscripció pel curs 2020-2021 ha quedat ajornada sine die.