Excursió a Malgrat de Mar

Podeu veure les fotos i algún vídeo de l’excursió!

Primer Carnestoltes a I3

Els Patufets i les Patufetes del Collaso hem celebrat el nostre primer Carnestoltes a l’escola! Han estat uns dies molt emocionants preparant les disfresses, fent tallers a l’aula i seguint les consignes que el Rei Carnestoltes ens va marcar. Finalment, hem pogut participar amb la resta del companys i companyes de l’escola de la nostra primera rua!!

I4 visita el Parc Güell

Els nens i les nenes d’I4 hem anat d’excursió al Parc Güell per conèixer una de les obres de l’arquitecte Antoni Gaudí. Hem explorat diferents espais del parc i ens ho hem passat molt bé compartint entre tots d’una llarga estona de joc lliure a un dels parcs infantils que hi ha dins del Parc Güell.

RUTA CULTURAL PEL BARRI GÒTIC I ESMORZAR!

Avui divendres 15 de desembre, les mares que participen en el curs de català han fet una sortida per conèixer el barri gòtic de Barcelona. També han gaudit d’un bon esmorzar, xurros amb xocolata! Ha estat un gran matí per a totes elles!

CONCERT DE SANTA CECÍLIA

El proper dimecres 22 de novembre a l’escola celebrem Santa Cecília, patrona dels músics. És per això que alguns mestres de l’escola han preparat un petit concert per a tothom! Esperem que us agradi!

Graduació I5

Avui a I5 hem viscut un matí ple d’emocions! Després de 3 anys molt intensos en els quals hem viscut tot tipus d’experiències que ens han fet créixer i aprendre junts, per fi ens hem graduat! Ha sigut un matí molt maco que hem pogut compartir amb les famílies i algunes de les mestres que ens han acompanyat en aquest camí. Per finalitzar hem compartit un esmorzar tots plegats!

Aquí us deixem el vídeo que hem projectat i que recull moments d’aquests tres anys!