COM SOM AL COLLASO I GIL?

A l’escola voliem saber com són els alumnes, bé tot tot no, però si algunes coses. Per això vam formular quatre preguntes que els noi i noies de l’escola haviem de respondre. Aquestes preguntes eren:

1. Ets nen o nena?
  2. En quin mes de l’any vas néixer?
  3. Quants germans/es tens?
  4. Quin és el país d’origen de la teva família?

Després de tot un dia en què tots vam anar a respondre aquestes preguntes, ja teniem la informació amb la qual les classes de 3r, 4t, 5è i 6è van poder elaborar diferents gràfics i representacions.

Ara podem dir que la moda de l’escola és un nen, nascut al mes d’agost, que té dos germans i que l’origen de a seva família és el Pakistan.

També hem vist com a la nostra escola hi ha companys/es de 29 països diferents.

Bé ara potser podem anar investigant altres coses… hi ha moltes preguntes que podem fer, però ho deixem per al curs vinent.