EL REGAL DE NADAL

Com cada any quan arriba el Nadal tota l’escola participa en un regal col·lectiu.
El regal consisteix en que cada classe elabora, amb material reciclat i també amb material de l’escola, un objecte decoratiu o útil per donar als nens i nenes de la classe que li ha tocat.
A nosaltres ens ha tocat entregar el regal als nens i nenes de 1rA. Els hi hem fet uns estoigs amb roba de felpa, amb fil, amb botons, amb llana i a dins hi hem posat 2 Plastidecors. Algun d’aquest material l’hem portat de casa.
A nosaltres els nens i nenes de P5A ens han regalat un calendari que ens ha agradat molt.

Tots els nens i nenes de l’escola hem rebut un regal.

Tots els regals han estat fabulosos!

Bon Nadal i bones festes a tothom!

Aquí us deixem unes fotos dels regals.

1. sandra, mònica, cristina, noemí

La Fira de Nadal ja és una festa que portem fent-la uns quants anys. Aquest any ens ha agradat molt tots els regals i que els/les alumnes de sisè apadrinessin a alumnes de P5. Esperem que l’any vinent repetim aquesta gran festa!