Erasmus +

Estem elaborant un blog per tal d’anar explicant tot allò que ens va passant… https://erasmuscollaso.wixsite.com/website

La nostra escola participa en el programa europeu Erasmus +, conjuntament amb l’ Istituto Comprensivo Alfonso Casati de Muggiò (Milà/Itàlia), el Collège Vauban de Strasbourg (França) i l’ Escola Castella de Barcelona.  L’objectiu d’aquest programa europeu és donar suport a l’educació a Europa, promoure l’intercanvi d’experiències i oferir l’oportunitat als alumnes de conèixer altres cultures i països.

El nostre projecte Erasmus + té per nom ‘Street Art For Inclusion’, i l’objectiu principal és crear propostes didàctiques inclusives a partir de l’art urbà, que promoguin una escola més equitativa i accessible a tot l’alumnat.

9-13 DE MAIG DE 2022:

La nostra escola i l’escola Castella rebem un grup d’alumnes i mestres de l’Istituto Comprensivo Alfonso Casati de Muggiò i del Collège Vauban de Strasbourg.

Durant tota la setmana s’han organitzat activitats al voltant del tema del projecte ‘Street Art for Inclusion’. Aquí us adjuntem el programa de l’intercanvi a Barcelona:

Barcelona Exchange

ABRIL 2021: Aquest mes d’abril s’ha posat en marxa l’ Erasmus Corner, un espai interactiu on tothom pot seguir tot allò que es va fent dins del projecte. No us el perdeu!