POLLETS A LES CAIXES NIU!

Els nens i nenes de l’escola Can Puig van a veure les caixes niu per segon cop

El passat dijous 2 de maig, els nens i nenes de 3rA i 3rB de l’escola Can Puig van anar a veure per segon cop les caixes niu al bosc del costat de l’escola. Van anar a comprovar si hi havia ous o pollets i també per estudiar molt millor les caixes niu. Van anar-hi amb un professor de l’Institut Josep Brugulat que es diu Cèsar i els va ensenyar i ajudar a veure els nius de dins les caixes.

Hi van anar perquè fent aquesta activitat podien aprendre millor com els ocells fan els nius.

Marta Serrano

___________________________________________________________________________________

LES CAIXES NIU

Es revisa si hi havia pollets o si hi havien fet nius

El dijous 2 de maig del 2019 els alumnes de 3r de l’escola Can Puig de Banyoles van anar al bosc del costat de l’escola a veure les caixes niu per comprovar si hi havia pollets.

Fa uns mesos els alumnes de l’institut Josep Brugulat, juntament amb els alumnes de 3r, van penjar caixes niu al bosc de Can Puig. Dos mesos després, els alumnes de 3r van revisar si hi havia pollets. Malauradament hi havia nius abandonats, però van tenir la sort que n’hi havia d’altres amb pollets rosats, pollets amb una mica de plomes i fins i tot un dels nius tenia ocells ja a punt de volar.

Pels alumnes de 3r va ser una experiència molt bonica perquè era la primera vegada que havien vist pollets acabats de néixer i tan petits.

Adrià Luna