INICIEM UN NOU CURS

Hola famílies,

Ja fa uns dies que hem començat el nou curs i us volem ensenyar el joc cooperatiu que vam dur a terme el primer d’escola per descobrir cada nen i nena a quina aula aniria.

Només d’arribar a l’escola, ens vam reunir tots els nens i nenes de 1r a la sala polivalent, allà, les tutores Gemma i Irene, juntament amb en Guillem i la Fàtima ens van repartir una imatge a cadascú. Aquella imatge, era la peça d’un puzzle cooperatiu.

Un cop van estar totes les peces repartides, vam haver de buscar aquells nens i nenes que teníen les imatges del mateix puzzle que nosaltres per així poder-lo completar.

Un cop vam aconseguir muntar-los, vam veure que tots els puzzles tenien enganxat al darrera, un gomet. Uns els tenien de color verd, i d’altres de color blau. Després d’anar rumiant, vam descobrir que aquells nens que tenien el puzzle amb un gomet verd eren d’una grup classe, i els que el tenien de color blau, de l’altre.

Però… qui era la mestra que aniria amb cada grup? Doncs resulta, que tant la Gemma com la Irene, tenien també enganxat, un gomet de cada color!

I així va ser, com vam saber a quina classe ens havia tocat i quina tutora tindríem… Mireu que bé que ens ho vam passar!