VIDEOCONFERÈNCIA AMB L’AJUNTAMENT DE BANYOLES

El divendres 29 de maig, els alumnes de tercer vam realitzar una videoconferència, en la qual vam poder comptar amb la presència de la regidora d’Educació i Benestar Social de l’Ajuntament de Banyoles, la senyoreta Ester Busquets, i també amb la de l’alcalde de la nostra ciutat, el senyor Miquel Noguer.

Va ser una trobada molt interessant! En primer lloc, vam poder gaudir d’una visita virtual al consistori banyolí, en la qual els nostres convidats van explicar-nos les sales més destacades, així com la seves principals funcions. Pel que fa a la segona part de la videotrucada, els nens i nenes els van demanar les preguntes que havien preparat i els van fer arribar diverses propostes per poder millorar la nostra bonica ciutat.

Aprofitem per agrair la bona predisposició i el tracte que en tot moment ens ha facilitat l’Ajuntament de Banyoles. També felicitem a tots els alumnes de tercer que van participar-hi, perquè ho van fer genial!