REPRESENTACIONS TEATRALS

Des de fa anys, l’escola està duent a terme el Projecte de Teatre amb l’alumnat de 6è, dins l’horari lectiu, ja que es considera una eina molt valuosa per reforçar les habilitats comunicatives, estimular la creativitat i potenciar el treball en equip. Al llarg del curs aquests nens i nenes han confeccionat la seva pròpia obra de teatre sota la direcció de la Llum Valle.

Així mateix, dins la programació d’activitats extraescolars, s’està portant a terme la de teatre amb l’alumnat d’Educació Infantil, Cicle Inicial, Cicle Mitjà i 5è.

Ara que ja hem arribat a final de curs, volem compartir amb vosaltres els seus progressos i el treball final. És per això que s’han programat les representacions teatrals el proper dijous 8 de juny de 2023 al Teatre Municipal de Banyoles.

Us hi esperem!