CONCURSOS I PREMIS

Aquestes darreres setmanes des de l’escola hem participat en diversos concursos i en alguns d’ells hem estat premiats:

• Concurs de Pessebres de l’Associació de Pessebristes de Banyoles: El pessebre que van elaborar els alumnes de Cicle Superior ha estat premiat amb el premi a l’originalitat, el d’Educació Infantil ha obtingut un accèssit, i els de Cicle Inicial i Cicle Mitjà han obtingut medalla.
  • Concurs de disseny d’un cotxe del Club Scalextric Banyoles Slot pels alumnes de 6è: El disseny que va elaborar l’Aleix Castañer va estar guanyador, i com a finalistes van quedar la Carlota Gómez, la Jana Muñoz i la Mariam Issakel.
  • Concurs Cultural Esportiu: Els artistes guanyadors del nostre centre han estat: Gina Frutos (P5), Martí Homs (P5), Mar Ventura (3r), Núria Llagostera (3r), Elna Duran (4t), Pol Comas (5è) i Fatoumata Cise (6è).
  • Concurs Culturesporitza’t (6è): Hem rebut el premi com a segona escola amb un major nombre de qüestionaris resolts correctament.

Enhorabona a tots i a totes!!!