MANIFEST ESCOLA CAN PUIG

En el Projecte Educatiu de l’Escola Can Puig, ens afirmem en la defensa dels valors democràtics i apostem pel respecte al pluralisme ideològic, polític, religiós, cultural i filosòfic.

També ens comprometem a fomentar entre els nostres infants i en tota la comunitat educativa els valors de la confiança en el procés educatiu com a eina transformadora, el compromís cap a una societat responsable i tolerant, la comunicació com a eina principal per establir diàleg i esperit crític, la proactivitat per tal d’implicar-nos al màxim i l’ecologia per aconseguir el benestar de tot el sistema.

I tenim un ferm compromís amb la llengua i la cultura catalana i amb l’avenir del nostre país.

Aquest compromís ens du com a centre docent a reprovar totes les actituds contràries a aquests valors i a donar suport a aquells actes o manifestacions a favor de les llibertats i els drets dels ciutadans del nostre país.