CONCURS DE MATEMÀTIQUES “FEM MATES”

Alguns alumnes de sisè hem participat en el concurs Fem Mates! Cada divendres hem treballat diferents problemes.

El passat dissabte 6 d’abril els alumnes seleccionats (Aina, Estel·la, Ferran i Roc) vam anar a l’Institut de Santa Coloma de Farners. Allà primer vam fer una prova individual amb els altres alumnes de sisè de primària seleccionats de la província de Girona.

Tot seguit vam fer una gimcana matemàtica pel Parc de Sant Salvador. Després vam anar a l’auditori  on en Sergi Belmonte ens va fer l’espectacle Poematemàgia,  que combinava poesia, matemàtiques i màgia.

Seguidament es va fer l’entrega de premis on l’Estel·la va quedar classificada en primera posició de tots els alumnes de sisè. El 4 de maig haurà d’anar a Tarragona per participar en la següent fase, ara ja a nivell de Catalunya.

Felicitats a tots els participants!