DESCOBRIM LES PESQUERES

Dins del projecte “Per què hi ha casetes a l’estany?”, els alumnes de 1r han après moltes coses sobre les pesqueres de Banyoles. En Ferran, arquitecte i pare d’en Marc i en Cesc, els hi va donar alguns consells per fer les maquetes que han construït en equip i exposat en diversos comerços de la ciutat. Per acabar el projecte, han fet una visita a l’estany amb l’Escola de Natura i han pogut entrar a diverses pesqueres.