TASTETS DE DANSA

La dansa és un art amb beneficis físics, socials i psicològics.

En el cas dels infants afavoreix el benestar  físic aportant al cos força, flexibilitat, to muscular, circulació de la sang, capacitat pulmonar, agilitat, equilibri, etc.

També desenvolupa l’oïda musical, el sentit del ritme, l’expressió corporal i la memòria auditiva.

Permet desinhibir i alliberar tensions, ajuda a superar la solitud, la timidesa, millora l’autoconfiança, l’ànim, la vitalitat, ha canalitzar l’agressivitat, expressar emocions, desenvolupar la sensibilitat i la imaginació.

Per aquestes raons l’escola Can Palmer aposta per la dansa  fent uns petits tastets a càrrec d’experts i professionals.

Els infants del cicle de Petits/es han visitat l’Ateneu de les Arts per gaudir d’un taller de dansa. Cada classe ha après les passes del ball que fa referència al nom del seu grup.

Les nenes i els nens d’i3 s’han apropat a la Dansa Clàssica, fent puntetes, salts i girs. Quina Companyia de Ballet tenim a l’escola!

Els nens i les nenes d’i4 han fet el Ball de Bastons, utilitzant les vambes per picar a dalt i a terra. La Penya de l’espardenya està preparada per ballar a la Festa Major!

Les nenes i els nens d’i5 han fet balls tribals a ritme de percussió corporal i cants, han format una rotllana dedicada a les deïtats pròpies de la cultura africana. Aquesta Tribu té molt de ritme!

Hem gaudit molt amb aquestes sessions, a càrrec d’una ballarina  experta i professional com la Yaiza!

Visca la dansa i totes les emocions que ens fa sentir!