ESTRENEM TAULES DE PÍCNIC

Gràcies a la col·laboració econòmica de l’AMPA i a la instal·lació que ens ha fet l’Escola d’Oficis de Viladecans ja disposem de taules de pícnic als dos patis de la nostra escola.

GRÀCIES FAMÍLIES!!!

Us volem agrair la vostra col·laboració per folrar tots aquests llibres que ja formen part de les biblioteques de les aules dels nostres infants.

JUNTS HO FEM POSSIBLE!!!

ESPAI VILAWATT ESCOLES

El passat dijous els i les alumnes de 4t de la nostra escola van participar a l’Atrium a l’activitat educativa del Projecte Vilawatt. Un projecte de l’Ajuntament de Viladecans sobre la importància de l’estalvi energètic a la nostra societat.

ACTIVITATS ESTIU 6È

Aquí trobareu activitats d’estiu pels alumnes de 6è!!!

Són quatre dossiers d’activitats d’estiu que han realitzat el grup de caps d’estudi de les escoles públiques de Viladecans i Sant Climent per treballar les competències bàsiques de les àrees de Català, Castellà, Anglès i Matemàtiques.

Són voluntaris, nomès ho han de fer obligatoriament els alumnes que els tutors us van dir.

Bon estiu i bona feina!!!!

LEARNING PORTFOLIO 2019

Quadern llengua catalana 2019