#JOEMQUEDOACASA. ESCOLA VIRTUAL

Bon dia famílies!

Aquí us deixem alguns recursos per a què podeu treballar i entretenir-vos durant aquests dies que hem d’estar a casa. A mida que ens vagin arribant us anirem actualitzant l’informació.

TOT ANIRÀ BÉ!!!

El claustre de l’Escola Can Palmer dediquem aquest vídeo a tot el nostre alumnat per animar-los durant el confinament.

ENS VOLEU CONÈIXER?

DONCS AQUÍ TENIU DOS DOCUMENTS (UNA PRESENTACIÓ I UN VÍDEO) QUE DIUEN MOLT DE NOSALTRES.

A més podeu consultar tots els articles que durant el curs hem anat penjant a la pàgina web.

ESPEREM PODER TROBAR-NOS EN PERSONA AVIAT. PERÒ FINS QUE ARRIBI EL MOMENT NOSALTRES  #ENSQUEDEMACASA

UNA ABRAÇADA!!!

PROJECTE I5, 2a part

El projecte ha anat desenvolupant-se fins que hem arribat al següent concepte: l’electricitat. I les següents preguntes: d’on ve? com ens arriba?
Abans de donar resposta a aquestes qüestions, hem anat a donar un volt per l’escola en busca de l’electricitat, hem trobat un munt de… Llegeix més»

PROJECTE I5, 1a part

El grup de nenes i nens de la classe d’I5 vam decidir ser els SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES DELS RECICLATGE, dins la temàtica del Medi Ambient que treballem aquest any a l’escola. Per iniciar aquest projecte vam començar per parlar del planeta, de la vida vegetal… Llegeix més»