VENDA DE PRODUCTES DE LA NOSTRA COOPERATIVA DE L’ÍNDIA.

Ha arribat el gran moment, ja és aquí la celebració de la fira de Sant Isidre!

El nostre alumnat de 5è, us convida a assistir el pròxim dissabte 18 de maig al parc de la Marina. Amb motiu de la creació de la seva pròpia cooperativa, l’alumnat ha estat preparant els seus propis productes per tal de vendre’ls i aprofitar els diners que treguin per poder fer una donació a l’associació “Para los valientes“. Aquesta associació és un centre especialitzat en el tractament i en la investigació del càncer infantil.

Us deixem per aquí un vídeo que l’alumnat de 5è us ha preparat amb una informació molt important.

Animeu-vos a assistir-hi!