EL CICLE DE PETITES I PETITS CELEBRA LA PASQUA

Els infants d’i3, d’i4 i d’i5 sabem passar-ho d’allò més bé amb les festes tradicionals que celebrem a la nostra escola. Aquesta vegada hem volgut gaudir de la Pasqua i ho hem fet amb algunes activitats que volem compartir amb vosaltres.

La classe de la Companyia de Ballet ha preparat un bon esmorzar al conillet de Pasqua. Ha quedat tan tip i content que els ha regalat uns ous que han convertit en unes pastanagues espectaculars. Mireu com els busquen pel pati!

La classe de la Penya de l’espardenya està plena d’artistes que han decorat un conillet de Pasqua molt simpàtic. S’han esforçat tant que segurament els portarà un munt d’ous de xocolata!

La classe de la Tribu ha volgut fer un treball manual de Pasqua, amb una gallina d’allò més divertida com a protagonista. Escolteu com cloqueja d’alegria!

El cicle de Petites i Petits us vol desitjar molt bones vacances!

Ens veiem a la tornada.