CARNAVAL

El passat divendres 9 de febrer, vam tenir un Carnaval passat per aigua.

Tot i així, en Carnestoltes ens va fer el seu pregó per megafonia i després va passar pel vestíbul a veure’ns a totes i tots.

Mentre els de 6è feien un passadís tocant batucada, nosaltres vam passar pel mig tot ballant.

Vam poder baixar al porxo a gravar els nostres balls i vam estar a la classe jugant.

A la tarda, va sortir el sol i vam poder anar a la pista a veure com els grans de l’escola i els mestres, feien el seu ball.

ENS HO VAM PASSAR EN GRAN!!!

FOTOS

Com no, el dimecres 14, hem fet el brou col·lectiu entre tota l’escola i al migdia ens l’hem menjat.

QUÈ BO QUE HA QUEDAT!!!

De tant menjar brou i caldo, el Carnestoltes ha defallit, i a la tarda entre moltes llàgrimes l’hem despedit. Quin funeral més bonic!

I sense fer-se esperar, les velles Quaresma a l’escola han arribat!

FINS EL PROPER CURS CARNESTOLTES! ET TROBAREM A  FALTAR!