e-Twinning 5è: Christmas around Europe

Al llarg del primer trimestre. les noies i nois de cinquè hem establert contacte amb alumnes d’escoles de: Croàcia, Lituània, Turquia i Itàlia. Primer, ens hem ubicat en el mapa d’Europa i hem conegut com són les escoles de primària on estudien els nostres “partners” Ens hem escrit desitjos per a l’any que entra i ens hem desitjat Bones Festes. Les nostres targetes ja han volat cap als diferents països. Esperem que ens arribin les dels companys ben aviat.

Al along this first term students in year 5 have been in contact with schools from: Croatia, Lithuania, Turkey and Italy. We first located each school on the map. Then, we wrote Christmas cards with nice wishes for the new year 2023. Our cards have been sent to the different schools. We are now waiting for our partners’ to arrive.

Here are some pictures about this project./ Aquí teniu algunes imatges del projecte.