UN COMPANY  DE SISÈ ABANDONA L’ESCOLA

Aquest estiu en Moussa (un company de sisè) ens va comunicar que no vindria a l’escola el curs 2019/2020. El primer dia de curs va venir  i tots vam pensar que seria una broma.

Tots els dies venia però un cert dia no va venir, després un altre fins que un dia ens va dir que es mudava a Barcelona.

Després un dia va venir i ens va dir que al final podria venir tots els dies amb autobús. Tot anava bé fins que el 26 de Novembre ens va dir que tenia plaça en un cole.

Al final no s’ha pogut quedar amb nosaltres l’últim curs però almenys podrà venir l’últim dia de curs.

Noè Hernantes i Yasir Ben Moussa 6èB