VI JORNADES D’APRENENTATGE COOPERATIU A CERVERA

El 7 i 8 de juliol, algunes mestres de l’escola hem participat a les VI Jornades d’Aprenentatge Cooperatiu organitzades per l’escola Les Savines de Cervera.

Han estat unes jornades molt emotives perquè després de dos cursos realitzant-les de forma on-line, ens hem pogut retrobar i compartir les jornades com a nosaltres ens agrada, en persona! Hem compartit experiències i hem pogut debatre i reflexionar per poder continuar avançant en l’aprenentatge cooperatiu i millorant així també la nostra pràctica educativa diària.

Realment, assistir-hi ha estat molt enriquidor per a totes nosaltres i ens emportem milers d’idees per a la nostra escola. Un plaer poder compartir coneixements i vivències amb docents de tants centres diferents, però amb els quals compartim una mateixa mirada.

Ens veiem a les properes jornades company/es. Com sempre diem… “junts anem més lluny!”