NOTíCIA ESCOLA CAMÍ DEL MIG

Bon dia som la classe de 5B i avui us parlarem sobre notícies de la nostra escola

Hola no sé si heu escoltat aquesta notícia a l’escola, hi ha un virus i molt dolent es diu covid-19 (coronavirus) si voleu us parlem de les normes que hi ha ara. Aquest any hem començat amb una cosa molt estranya que ens hem d’acostumar. Nosaltres sempre només comença la classe ens posen gel desinfectant i ens prenen la temperatura. Us direm normes de seguretat que fem: Tenim sempre la mascareta, fem la distància de seguretat de 1,5m,netegem i netegem les taules amb spray desinfectant i netegem amb un paper. Us direm coses més arriscades per agafar el virus. Si no et trobes be quedat a casa, hem d’evitar fer viatges molt llargs,Tenim que evitar juntarnos amb gent sense mascareta gràcies espero que us agi agradat la nostre noticia.Fins aviat.

Eloi i Daniela.