ELECCIONS  AL CONSELL  ESCOLAR 2018

Es convoquen eleccions per a la renovació dels representants del Consell Escolar. Del sector pares i mares es renoven 3 dels 7 components.

CALENDARI:  + info

*5/11/18: Publicació del cens electoral provisional dels pares, mares i tutors.

*5/11/18 al 13/11/18 (ambdós inclosos): Termini de presentació de candidatures. Els impresos per presentar la candidatura es poden recollir a secretaria.

*9/11/18: Sorteig públic per designar els vocals de la mesa electoral dels pares. A la biblioteca de l’escola a les 15:15h. Es designaran 2 titulars i 4 suplents.

14/11/18 (a 2/4 de 5 de la tarda): Procalamació i publicació de les candidatures dels pares/mares que es presenten a les eleccions.

15/11/18 al 27/11/18: Inici i fi del període electoral.

28/11/18 (dimecres): Votació des de les 15:00h a les 18:00h. Lloc: sala d’usos múltiples (planta baixa de l’edifici principal).

Les votacions són personals, directes i secretes. No s’admetrà la delegació de vot. Cal la presentació del DNI, NIE i/o passaport i/o permís de conducció, en el moment de la votació.

Els pirates ja han arribat!!!

Com cada any hem celebrat la festa més recordada per tots els infants de l’escola: LA FESTA DE SANT SIMÓ. Un dia en que ens afegim a la celebració d’una festa local i ens ho passem superdivertit. Expliquem la llegende de Sant Simó i, com que no ens dona temps d’anar a l’ermita, doncs ens muntem una gran guerra de bombardes de farina davant de tota l’escola.

Aquí teniu les FOTOS

I aquí els videos d’alguns combats!

BENVINGUTS AL CURS 2018-2019

Després d’unes merescudes vacances comencem el curs amb les energies renovades i amb algunes cares noves.

Com ja és tradició cada inici de curs realitzem la nostra Jornada Pedagògica i aquest any ens ha servit per començar amb algunes dinàmiques per conèixer-nos millor i planificar el… Llegeix més»

Bon estiu 2018!

Benvolgudes famílies,
L’estiu ja és aquí i això vol dir que ja hem arribat al final de curs ple de records i vivències.
S’han fet colònies, sortides i excursions que han servit per conèixer millor l’entorn i per aprendre a observar i conviure.
Hem conreat l’hort on hem… Llegeix més»

La traca

I amb la tradicional traca al pati donem per acabat el curs 2017-18. Moltes experiències, molts records, moltes estones compartides arriben a la seva fi i donen pas a l’estiu.

BONES VACANCES!

Projecte de Science 6è

La setmana passada l’alumnat de 6è va estar planificant les sessions per a realitzar el Projecte de Science: “Energies and machines”. Van estar mirant el calendari dels mesos que queden de curs  per decidir quants dies dedicaríem al projecte i quin dia farien l’exposició.
Primer, cada membre… Llegeix més»

Som una escola orquestral!

Compartim amb tots vosaltres el video documental sobre les ESCOLES ORQUESTRALS que han fet des de l’Escola Municipal de Música de Mataró. Els que hi participen són els nens i nens de 3r i 4t i estan aprenent a tocar el violí i el violoncel. També el coneixereu amb el nom de Quatre cordes. L’objectiu de l’Escola de Música, a llarg termini, és aconseguir una orquestra simfònica a la ciutat.

Els nostres delegats d’aula

Aquests són els els delegats d’aula d’aquest curs. Un cop al trimestre es reuneixen i parlen d’aspectes que els preocupen de l’escola. Fan propostes, expressen inquietuds i amb l’equip directiu decideixen com posar solució i qui se n’ha d’encarregar.
BONA FEINA NOIS I NOIES!

BONES VACANCES!

Benvolgudes famílies:
Estem acabant el segon trimestre, que ha estat curt però molt intens i profitós. Hem fet la 11ena Cursa Solidària celebrant el DENIP i ja hem pogut fer la primera collita del nostre hort i començat la segona plantada. Hem fet la tradicional tarda de jocs entre tots els nens de l’escola pel… Llegeix més»