Amb motiu de la publicació del Reial Decret 463/2020, pel que es declara l’estat d’alarma, queden suspeses totes les gestions administratives des del passat 14 de març. Això comporta que no hi ha registre, que els terminis queden anul·lats, etc. Això també comporta l’ATURADA DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ.

Aprendre des de casa

Aquest pretén ser un recull de pàgines WEBS que poden ser interessants per les famílies i, sobretot, per els i les alumnes. Els jocs i les activitats que es proposen porten una petita explicació per ajudar a fer la tria tenint en compte les… Llegeix més»

Els efectes psicològics del confinament

El CDIAP el Maresme ens ha fet arribar aquest recull d’aportacions i recomanacions, provinents de diferents psicòlegs sobre els efectes del confinantent sobre els infants i com ajudar-los en aquests moments.

Aquí podeu descarregar el document: EFECTES PSICOLÒGICS DE LA QUARENTENA EN ELS NENS I COM FER-HI FRONT

TARGETA MONEDER

Els Departaments d’Educació i de Treball, Afers Socials i Famílies garanteixen els ajuts de menjador a l’alumnat beneficiari de les beques i a menors usuaris dels serveis d’intervenció socioeducativa amb servei d’àpat, a través de l’habilitació de targetes moneder. En total són 140.000 targetes per a infants usuaris del servei de menjador i 20.000 per als menors usuaris dels serveis d’intervenció socioeducativa amb servei d’àpat.
Les targetes moneder es començaran a distribuir a partir dels propers 2 o 3 dies, a través dels Ajuntaments i dels Consells Comarcals. Es carregarà a cada família l’import de la prestació diària pel total de dies que duri el tancament. Els dos departaments estan acabant d’ultimar l’operatiu que pugui fer possible el lliurament a les famílies i properament es concretaran les instruccions definitives.

Descaregueu aquest document per accedir a tota la informació: Nota_premsa_TargetaMoneder.pdf

CONFINAMENT

Benvolgudes famílies,

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir demà 13 de març de 2020 tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars. Aquesta mesura té prevista una durada inicial de 14 dies (fins el dia 27 de març de 2020). Prestarem atenció a les instruccions del Departament de Salut i a l’evolució de la situació.

Us recomanem que tingueu oberts canals de comunicació fluids amb el personal del centre educatiu, però és recomanable evitar aquells de tipus presencial. També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus. El Departament d’Educació farà arribar a la direcció del centre les indicacions pertinents en relació als dubtes que puguin sorgir.

Us agraïm la vostra comprensió i col·laboració.

Equip directiu.

Carnaval – Playbacks de la tarda

La tarda de Carnaval és també un moment molt esperat perquè els nois i nois de cicle Superior han estat preparant unes coreografies super guais! Ah! i també els mestres tenen preparada alguna sorpresa. Aquí teniu el recull de videos:

Pregó d’en Carnestoltes.

Hola alumnes de l’escola!!!
Dels més grans als més xics!
Escolteu aquest pregó amb molta atenció,
si és que voleu passar uns dies
de molta diversió!
N:Sííííííííííííííí!!!!!!