Apilo XII

Ets una part fonamental de la Missió Apilo XII: has d’encarregar-te de localitzar, recollir i portar als punts de recollida selectiva Apilo totes les piles, bateries i acumuladors esgotats que puguis perquè es reciclin correctament. Aquí teniu més informació de la campanya Apilo. I… Llegeix més»

Vine a fer un cafè!

“Fem un cafè plegats” és una proposta oberta a totes les famílies. Cada dimecres ens trobem per realitzar alguna activitat o xerrada junts. Sempre al voltant de l’educació dels nostres infants.
El proper dimecres dia 23 de gener (15h) comencem la primera activitat. T’esperem!

Fruita a l’escola!

Seguint el programa previst de Campanya de Fruita a l’Escola, el dimarts 22 de gener els alumnes  de primària de l’escola tindran fruita per esmorzar.
Les fruites que es repartiran demà seran  Cirerol (tomàquet cherry), pera conference, clementina i poma.

Festa de Nadal

Aquest diumenge, 16 de desembre, s’ha celebrat a l’escola la Festa  de Nadal organitzada per l’AFA.
S’ha repartit xocolata desfeta, s’han realitzat el taller de maquillatge, de postals de nadal i de campanetes.
En Sethomes ha sortit acompanyat d’en Mig mig i les coques.
S’han pogut veure l’exhibició… Llegeix més»