La classe del Camí del Mig

Les classes confinades.

Bon dia, avui expliquem coses interessants de l’escola Camí del Mig. Quan va començar el trimestre, després d’un mes i mig va haver confinada la classe de p4, després d’uns 15 dies van tornar a la escola i tots estaven molt contents de tornar. Uns dies abans de Sant Simó es va confinar la classe de 5éb per haver tingut 3 casos, van ser 15 dies a casa i després van estar 10 dies més perquè un familiar d’una alumna va donar positiu. 25 dies després van tornar, quasi tota l’escola li van aplaudir i ara tota l’escola es prepara pel carnaval.

Sofia Da Cunha Lópes.
Amal El Abouri.