Notícia Classe 5èB

El primer dia després de vacances de Nadal a la classe de 5é.B.

Hola, som Ainhoa i Gorka, avui us parlarem del primer dia després de vacances de nadal en la classe de 5é.B en l’escola Camí Del Mig. Els primer dia a la classe de 5é.B va ser molt especial, els nois i noies estaven molt contents!! Encara que amb això del Covid-19… No van poder fer moltes coses… Lo primer que van fer es sentar-se als seus llocs i explicar com li han anat les seves vacances de Nadal, després van obrir els regals!! Això es el que van portar: Un calendari de Among Us, el joc del llob en cartes, el joc de History, retoladors especials per fer LETTERING, etc… Després van jugar al joc del llop, després van anar al pati i després del pati van mirar les fotos de nadal que van enviar els alumnes, per la tarda van fer tarde de jocs de taula.

I fins aquí la Noticia, espero que us hagi agradat! Fins aviat!!

Ainhoa Santaolalla Mateo i Gorka Martinez Barrera.