La música que escoltem: WE GO TOGETHER del musical GREASE

Aquesta setmana escoltem la cançó We go together, de la pel·lícula musical Grease.

Grease és una comèdia musical que va ser rodada l’any 1978. Està basada en un musical de Broadway creat per Jim Jacobs i Warren Casey el 1972, que porta el mateix nom.

La pel·lícula, ambientada en un institut dels Estats Units dels anys 50, narra la història d’amor entre dos joves molt diferents, la Sandy, una estudiant de bona família, i en Danny, un trinxeraire rocker, interpretats per Olivia Newton-John i John Travolta, respectivament.

El musical, que va comptar amb un gran èxit en el seu moment, s’ha convertit en un clàssic del seu gènere. La banda sonora, que barreja diferents estils musicals com el rock and roll, el boogie-woogie i el pop, va ser número 1 de vendes en nombrosos països.

La persona de l’escola que ha triat aquesta cançó ens diu:

“M’agraden molt els musicals i tot i que la pel·lícula és antiga i un xic desactualitzada, m’agrada molt el missatge de la cançó i que sigui divertida.”

I com diu la cançó: we’ll always be together!

Esperem que la gaudiu com nosaltres!