La música que escoltem: THIS IS ME – THE GREATEST SHOWMAN

Aquesta setmana a l’escola escoltem la cançó This is me, de la pel·lícula musical the Greatest Showman.

The Greatest Showman és una pel·lícula dels Estats Units dirigida per Michael Gracey i estrenada l’any 2017. Es un film biogràfic sobre Phineas Taylor Barnum.

The Greatest Showman va rebre crítiques diverses per part de crítics, amb elogis per les actuacions, la música i la producció. La pel·lícula va rebre nominacions a l’edició dels Globus d’Or del 2018 a millor pel·lícula musical o còmica i millor actor musical o còmic per a Hugh Jackman. La cançó This Is Me, va guanyar el Globus d’Or a la millor cançó original i va ser nominada a l’Oscar a la millor cançó original a la Gala de 2017. Finalment, l’any 2019 va guanyar el Premi Grammy a la millor banda sonora de compilació per a Visual Media.

La pel·lícula ens parla sobre P. T. Barnum, un intel·ligent i manipulador personatge que decideix canviar la seva vida adquirint un museu de figures de cera. Tanmateix, la seva malícia i astúcia faran que el museu es converteixi en un espectcale de rareses per tal d’atraure l’atenció de més espectadors.

La dona barbuda, l’home més petit, els millors trapezistes i l’home més alt són alguns exemples que va incloure dins del seu espectacle. Aquestes persones poc usuals, se senten acceptades per part del públic. D’aquesta manera la pel·lícula ofereix un enfocament sobre com la societat pot arribar a jutjar les persones per les aparences i no pel seu interior.

La persona que ha triat aquesta cançó ens diu que la proposa per…

Per ambientar-nos en la temàtica del vestíbul.

Així doncs, aquesta setmana, a l’escola, canviem la decoració del vestíbul. Es tracta d’una decoració que hem realitzat entre totes les classes del centre, amb el títol: THIS IS US. És una presentació de cadascuna de les classes i d’aquesta manera volem reivindicar que som així, autèntiques, úniques i especials, cadascuna de les classes de l’escola i dels infants i persones que forma part del nostre centre.

Aquesta setmana reivindiquem la diversitat i diem ben fort:
No tinc por de ser vist
I’m not scared to be seen
No demano disculpes, aquest sóc jo
I make no apologies, this is me

Esperem que us agradi tant com a nosaltres!