Instruccions per sol·licitar l’ajut individual de menjador del Consell Comarcal per al curs  2021-2022

Durant la setmana del 10 de maig de 2021, les famílies que van presentar sol·licitud d’ajut de menjador escolar per al curs 2020/2021 rebran un missatge SMS. Si no han canviat substancialment la seva situació respecte la del curs anterior aquest missatge SMS els permetrà confirmar per internet la seva petició d’ajut per al curs 2021/2022.

Les famílies que NO van presentar sol·licitud d’ajut de menjador escolar per al curs 2020/2021, les famílies que han canviat substancialment la seva situació respecte la sol·licitud d’ajut del curs 2020/2021, i les famílies que no rebin el SMS hauran de presentar una nova sol·licitud (una sol·licitud per família):

• ON-LINE (preferentment): del 10 al 28 de maig de 2021, ambdós inclosos, a través de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Mataró (https://seu.mataro.cat). Adjuntem la guia “T’ho posem fàcil! Per a sol·licitar les Beques de menjador escolar”.
  • PRESENCIALMENT: del 17 al 28 de maig de 2021, ambdós inclosos, amb cita prèvia obligatòria, a les Oficines d’Atenció Ciutadana de Pla d’en Boet, Cerdanyola i Rocafonda. La cita prèvia es podrà concertar a partir del 12 de maig de 2021 per internet a www.mataro.cat/citaprevia o trucant al Telèfon d’Atenció Ciutadana 010, gratuït (900 859 009 si es truca des de fora de Mataró).

Les sol·licituds estaran disponibles en paper a les Oficines d’Atenció Ciutadana de La Riera, Pla d’en Boet, Cerdanyola i Rocafonda a partir del 12 de maig de 2021. No s’acceptaran sol·licituds fora de termini.

DOCUMENTS PER DESCARREGAR:

📢T’ho posem fàcil_Sol·licitar beques menjador escolar

CATALÀ – INSTRUCCIONS BEQUES MENJADOR CCM 2021-2022

CASTELLÀ – INSTRUCCIONS BEQUES MENJADOR CCM 2021-2022

ÀRAB- INSTRUCCIONS BEQUES MENJADOR CCM 2021-2022

XINÈS – INSTRUCCIONS BEQUES MENJADOR CCM 2021-2022

Us adjuntem un PDF on podeu consultar el número RALC/IDALU que us demanaran per fer la sol·licitud de la beca menjador. Per saber quin és el del vostre fill/a heu de buscar per les 3 primeres lletres del 1r cognom, del 2n cognom i del nom.

Ralc-Idalus alumnes en PDF-beques menjador