I Cantada de Sea Shanties de SANT SIMÓ de 1r, 3r i 5è

Aquest dijous 28 d’octubre ha tingut lloc a l’escola la I CANTADA DE SEA SHANTIES DE SANT SIMÓ.

Els cursos de 1r, 3r i 5è s’han reunit en grups estables al pati de l’escola per posar en escena la cantada de sea shanties.

Una Sea Shanty és un tipus de cant de mariners que s’utilitzava per augmentar la productivitat en els treballs realitzats a bord del vaixell.

Els pirates de han cantat el sea shanty “Retirement Song” (The Longest Johns).

Els pirates de 3r han cantat el sea shanty “Sam’s Gone Away” (El Pony Pisador).

I finalment, els pirates de 1r han cantat l’adaptació en castellà del sea shanty “The Wellerman”, “El ballenero” (Hermoti) i la cançó “Els Pirates” (El Pot Petit).

Esperem que gaudiu tant com ho hem fet nosaltres!