ANEM A L’ESCOLA MARE DE DÉU DE LOURDES. VIATGE DE LA SALUT

Seguint el programa del viatge de la salut, el passat dimecres 6 de Març vam anar de convidats a l’escola Mare de Déu de Lourdes!!

Ens va rebre en Cardio i ens va donar la benvinguda. Els alumnes de 4rt de la ESO van ser els encarregats de fer les proves de la Gimcana que ens havien preparat. Vam fer grups barrejats de nens i nenes de les 2 escoles i vam anar fent les diferents proves.

Un cop vam acabar totes les proves vam compartir tots junts un esmorzar saludable.

I per acabar vam ballar tots junts una coreografia que es van inventar els alumnes de 4r de la ESO.

Fins i tot va venir la Televisió de Mataró a cobrir l’acte.

Us deixem un recull de fotografies i l’enllaç de la noticia.

Esperem que us agradi, nosaltres ens ho vam passar  molt bé!!!

ENLLAÇ NOTÍCIA:

CLICA LA IMATGE PER VEURE L’ÀLBUM SENCER!!!