US CONVIDEM A LA FESTA DE CLOENDA

Bona tarda, famílies 🫣!

Avui tocava dia de sortides a excepció de infantil, que ens hem quedat tranquil·lament al casal 🏫 i hem començat a pintar macarrons📿🎨 per fer-nos un collaret per estar ben macos i maques el dia de la festa final💃🏻🕺🏻. Després com feia tanta calor ens hem remullat a les piscinetes.🏊🏻‍♀️💧

A la tarda hem fet una gimcana on hem trobat dibuixos dels nans de Mataró, seguidament els hem pogut pintar🎨 i per acabar el dia hem estat ballant els nostres balls i cançons de les santes🕺🏻💃🏻🎶.

Els mitjans hem fet una passejada fins la Font Picant 🚶🏼⛲, hem descansat una miqueta a l’arriba 💤r i desprès hem explorat la natura 🌳🌿🍃. Desprès d’agafar forces amb el dinar 🥪, hem jugat amb el paracaigudes 🪂 i som-hi de tornada al casal 🏫 💪🏼.

Els més grans han pogut gaudir d’un dia platja ben tranquils⛱️

A continuació us deixem totes les fotografies📸 d’avui:

Fins demà🥰!

Aprofitem per convidar-vos a tots/es a la festa de cloenda del Casal 2023 i l’acomiadament de l’AEILL de l’escola. Per això, us esperem aquest divendres 21 de juliol a les 15:30h a la Pista poliesportiva Remigio Herrero (entrada pel carrer Estadi, 1 a Cerdanyola).

Tots els infants del casal que no es quedin a dinar, hauran d’estar a les 15:00h a la pista (NO A L’ESCOLA) però l’accés a familiars no s’obrirà fins les 15:30h.

Moltes gràcies😊.

ENQUESTA VALORACIÓ

Hola famílies, moltes gràcies per la confiança que heu dipositat en tot l’equip de l’AEILL . Des de l’AEILL estem molt contents de la resposta obtinguda per part de les famílies. Però per acabar, ens agradaria demanar-vos que realitzeu aquesta enquesta de valoració, per tal de poder seguir millorant.

L’equip de monitors, coordinadores i l’AEILL us desitja bon estiu.

1. Eva

Solo deciros que como cada año ,se lo han pasado genial ,con sus compañeros y monitores, experimentando cosas nuevas y otras conocidas.Esperamos poder disfrutar otro año de casal💪💪