ENS VISITA EL SR. KODI I FEM UN LIPDUB

Bona tarda, famílies 🫣!

Avui tocava llençar els daus🎲 i mentre avançàvem no sabeu qui ha aparegut😱…  en Kodi🍿!! I ens ha demanat que fem una pel·lícula del casal 📹per poder avançar en el joc. Ens ha donat 3️⃣   consells:

– que fem servir una  càmera🎥

– que hi posem música 🎵

– i que sigui com un musical 💃🕺

Per tant, com en Kodi ens ha dit tot això aquest mati, a la tarda hem decidit fer el Lipdub del Casal, i mireu que chulo ens ha quedat🤩😍.

Al mati, els d’infantil i mitjans han estat a l’Iluropark, i no sabeu lo bé que s’ho han passat🥳, no han parat de saltar, llençar-se en els tobogans🛝, jugar i ballar💃🏽🕺🏼.

Els més grans, han aprofitat per anar a fer la gimcana fotogràfica 📸🤳🏽 al centre.

A continuació us deixem totes les fotografies📸 d’avui:

RECORDEU que demà els Mitjans marxen d’excursió caminant a la Font picant.

Cal portar:

• Roba còmoda.
  • Calçat esportiu 👟
  • Gorra🧢
  • Ampolla d’aigua. 🍶
  • Esmorzar🍏
  • Dinar🍞
  • Crema solar posada 🧴i a la motxilla.
  • Samarreta del casal (si no la tenen a l’escola)

I els més grans marxen a la platja⛱️.

Cal portar:

• crema solar posada 🧴 i a la motxilla
    • ampolla d’aigua🍶
    • banyador posat de casa🩱
    • tovallola
    • xancletes
    • roba (samarreta👕i pantalons esportius🩳i calçat esportiu tancat posat👟)
    • roba interior de recanvi, si s’escau
    • dinar🍞
    • esmorzar🍏
    • para-sols🏖️ (aquells que pugueu) marcat amb el nom.
    • samarreta de casal posada (si no la tenen a l’escola)

Fins demà🥰!

ENQUESTA VALORACIÓ

Hola famílies, moltes gràcies per la confiança que heu dipositat en tot l’equip de l’AEILL . Des de l’AEILL estem molt contents de la resposta obtinguda per part de les famílies. Però per acabar, ens agradaria demanar-vos que realitzeu aquesta enquesta de valoració, per tal de poder seguir millorant.

L’equip de monitors, coordinadores i l’AEILL us desitja bon estiu.