ELS GRANS COMENCEN LA MIG LEAGUE🏃🏽🥅

Benvolgudes famílies👋🏼,

Aquest matí els d’infantil hem creat el nostre pop 🐙 i hem seguit estampant les samarretes JA LES HEM ACABAT 🥳 i després hem fet una ballaruga moguda tots junts 🕺🏽🪩. Aquesta tarda hem fet  body painting 🎨🖌️i després ens hem banyat a les piscinetes 🏊🏽‍♀️

Els Mitjans al mati hem fet sal mágica 🧂🎩, hem practicat la cançó i hem triat la cançó per el ball final🕺🏼💃🏽🎵. A la tarda hem fet ruixada 💧.

Els grans del casal han fet la primera jornada de la Mig League, ha sigut un matí ple d’emocions 🥳i esport 🏃🏽. En aquesta primera jornada l’esport escollit ha estat el futbol 🥅. Finalment, l’equip guanyador ha sigut The Tigers 🐯🥇!! Enhorabona equip 💪🏼.

A la tarda han estat fent un bingo musical d’allò més divertit. 🎵

A continuació, us deixem les imatges 📷del casal:
• Infantil (P3, P4, P5)
• Mitjans (1r, 2n i 3r)
• Grans (4t,5è, 6è i ESO)

Tenint present la previsió de pluges🌧️ i que s’activa en fase d’Alerta el PAM INUNCAT perquè s’esperen precipitacions en forma de tempestes de força intensitat per aquesta tarda i vespre, finalment hem decidit anular l’excursió de demà a la platja⛱️.

Tot i això, farem tot el dia sencer a l’escola amb activitats conjuntes i si finalment s’arregla el dia faríem ruixada💧.  Per tant, han de portar l’esmorzar 🥪i el dinar 🍝per passar el dia sencer de 9:00 a 17:00h i dinar tots junts la nostra carmanyola/entrepà a l’escola.

Recordem que no hi haurà servei de menjador.

Fins demà😝