MÚSICA a I5: relaxació amb l’Hivern de Vivaldi

Les sessions de música sempre acaben amb una petita relaxació per tornar a la calma. Aquests dies, a les sessions de música d’I5, ens estem relaxant tot escoltant el segon moviment de l’Hivern d’Antonio Vivaldi.

Primer hem escoltat amb atenció la neu com cau, tot visualitzant-la amb els ulls tancats. Després, la Marta ens ha fet un massatge amb un pinzell per tal que notéssim com queien les volves de neu sobre el nostre cos (cap, mans, esquena…). Finalment, hem acabat fent una rotllana i fent-nos un massatge amb els dits entre nosaltres.

Hem quedat ben tranquils i relaxats!

Us deixo la música per si ho voleu provar a casa, en família.

Espero que us agradi!