AMPA

Qui som i què fem?

Qui som?

Les sigles AMPA volen dir: Associació de Mares i Pares d’Alumnes. És una associació sense ànim de lucre que agrupa les mares i els pares dels alumnes de l’escola. L’objectiu fonamental és contribuir a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els nostres fills/es, també té com objectiu general promoure la participació i col·laborar amb les activitats educatives de l’escola. L’associació s’estructura en una Junta directiva i en comissions de treball. Com a mínim un cop l’any rendeixen comptes als seus associats en una assemblea general .La Junta està formada actualment per: (Renovació de Junta d’acord Assemblea General 23 de setembre 2018 – Curs 2018/2019):

  • Montse Vendrell, presidenta
  • Sandra Mas, secretària
  • Alba Matias, tresorera

També hi ha les següents comissions de treball, en les quals hi participen els membres de la Junta i més persones voluntàries:

  • Comissió tresoreria: Aquesta comissió s’encarrega  d’elaborar els pressupostos anuals i portar l’estat de comptes de l’entitat (entrades i sortides de diners). A part de passar els rebuts domiciliats de les activitats que organitza l’AMPA i presentar documentació necessària per obtenir subvencions i presentació d’impostos. S’encarregarà l’Alba Matias.
  • Comissió comunicació AMPA – ESCOLA: Transmetre qualsevol tema que s’hagi de tractar amb la direcció de l’escola i l’escola amb l’AMPA. S’encarregaran la Nadia Ascón i Meritxell Ambrós.
  • Comissió comunicació AMPA – famílies: Gestió Facebook, web AMPA, publicació de les actes….S’encarregarà Montserrat Vendrell i Abigail.
  • Comissió d’extraescolars: Coordinació i gestió amb les empreses que fan el servei, seguiment d’aquestes, coordinació amb els monitors, etc. S’encarregaran la Judit Lara i la Nadia Ascón.
  • Comissió projecte pati de l’escola: És una comissió que s’encarregarà de fer un projecte de millora del pati, fer a proposta a direcció de l’escola, buscar mitjans per poder-lo portar a terme… S’encarregarà .Marta M., Lorena, Jordi i Anna.
  • Comissió de biblioteca/cultura: Plantejar conjuntament amb l’escola un projecte per millorar la biblioteca i poder aportar més recursos. Fer diferents actes/activitats durant el curs com per exemple la festa de Sant Jordi, organitzar la representació de l’escola a la Marató de Contes,…
    S’encarregarà Xavi, Sandra M i Marta P.
  • Comissió de festes: Dedicar-se a la organització de les festes durant els curs escolar. Festa benvinguda, castanyada, nous projectes,… Degut a la poca participació de gent apuntada a la proposta de comissió de carnestoltes, aquesta queda dins de la comissió de festes de moment, a veure si s’anima la gent…S’encarregaran la Meritxell Ambrós, la Carmina López, Cristina, Abigail, Jessica Rebollo, …
  • Comissió d’esports: És l’encarregada de fer projectes relacionats amb activitats esportives on pugui tenir participació tota l’escola, o en algun moment grups concrets. S’encarregaran la Vanessa Milla, la Concepció Trulls i Montse Ambrós.
  • Comissió de llibres: Gestió de la venda de llibres. S’encarregarà l’Olga Barrachina.
  • Comissió de medi ambient: Promocionar que som una escola verda. S’encarregaran l’Olga Barratxina i l’Alba Juanola.

Les comissions no són tancades, tot soci/a pot participar en elles, és necessiten moltes idees, mans, projectes, etc. Entre tots podríem fer l’AMPA més dinamitzadora e implicada amb l’escola .

Què fem?

  • Fem moltes coses al sevei de les famílies:
  • Servei despertador.- Activitats extraescolars.
  • Venda de llibres de text a l’inici de curs.
  • laboració en les festes de l’escola (castanyada, caga tió, carnestoltes,…).
  • Organització de diferents festes durant el curs (festa d’inici de curs, pati-rua de carnestoltes, sopar a la fresca,…).
  • Paradeta de llibres i roses per Sant Jordi.
  • Participació en el tradicional Ball de Gitanes Popular al poble.

De quines maneres s’hi pot participar?

  • Fer-te’n soci.
  • Puntualment, donar suport a alguna activitat que es requereixin mares/pares voluntaris.
  • De forma regular, assistint a les reunions que fem cada segon dimarts de cada mes a les 21h a la biblioteca de l’Escola.
  • Encarregar-te d’alguna activitat que organitzem.
  • Formant part d’alguna de les comissions que tenim.

Canals d’informació:

  • Totes les informacions es comunicaran per la via que creguem més convenient per arribar al màxim de gent possible: al blog, al facebook, paper al taulell d’anuncis de l’AMPA o correu electrònic.
  • Per a qualsevol consulta general: ampapuigsoler@gmail.com.
  • Per a qualsevol consulta sobre les extraescolars: extraescolarspuigsoler@gmail.com
  • Blog de l’AMPA: http://informatiuampa.blogspot.com.es
  • Instagram: ampaescolapuigsoleral
  • Bústia de l’AMPA, situada a l’entrada de l’escola.