Calendari del curs

Lhorari lectiu del centre és de 9 a 12,30 h i de 15,00 a 16,30 h per a tots els alumnes del centre. L’horari de la jornada intensiva és 9 a 13h. (Els alumnes que utilitzen el servei de menjador surten a les 15:00h.)

L’horari dels alumnes de P3, durant els primers dies de setembre estaran en període d’adaptació i el seu horari és de matí, de 9h. a 12:30h.

Puntualitat. És important que els nens i nenes arribin puntualment. La puntualitat és un hàbit que és necessari treballar des de petits i l’escola juga un paper important en aquesta adquisició.

Els retards escolars s’han de justificar per escrit a l’agenda escolar. Si un nen arriba tard, cal que resti acompanyat d’un adult fins que se li obri la porta. Quan s’arriba tard cal trucar sempre al timbre de la porta.