Estratègia i Cultura Digital

L’actualitat ens porta a avançar al mateix temps que el transcurs de la tecnologia ens ajuda a viure amb suport digital. Això fa que els infants de l’escola, amb l’ajuda de les competències digitals docents, tinguin l’oportunitat d’aprendre a través de les tecnologies per a l’educació.

Podeu observar l’Estratègia Digital duta a terme per l’escola fent click aquí.

A partir de diferents processos d’aprenentatge, on els reptes digitals són el punt de partida de l’adquisició d’estratègies per fer front aquests, tot l’alumnat del centre aprenen aspectes relacionats amb les eines digitals. D’aquesta manera milloren la seva competència digital.

Per observar algunes aplicacions que es fan ús a l’escola i la programació que es fa servir, podeu observar el següent banc de recursos creat per la Comissió Digital del centre.