Mitjans: Sortida a Les Deus Aventura
24/05/24Bon dia famílies. Dilluns els alumnes de 1r, 2n i 3r vam gaudir d’un matí ple d’aventura a Sant Quintí de Mediona. Vam realitzar una cursa d’orientació per equips, explorar una cova a través de les gateres, realitzar un circuit on vam posar a prova el nostre equilibri i vam gaudir molt llençant-nos per les tirolines del parc. Ens vam sentir com autèntics/ques INCREÏBLES. Va ser un dia ple d’emocions i vam aprendre a superar-nos davant les dificultats de les diferents activitats.
Us deixem un “petit” recull de fotos d’aquest dia tan especial per tots/es nosaltres.
2ns: Sortida al LAB 0-6 de Manresa
13/05/24Bon dia famílies! Divendres passat les/els alumnes de 2n vam anar al LAB 0-6 de Manresa a fer de científics. Allà vam experimentar amb un seguit de propostes científiques a on havíem de descobrir, observar, realitzar hipòtesis, manipular… Com uns autèntics/ques científics/ques! Després ens vam apropar al Parc de l’Agulla a dinar i gaudir de l’espai amb els companys/es. Va ser un dia… Eureka!
Us deixem el recull de fotos de la sortida (cliqueu la imatge).
P2 visitem l’hort!
07/05/24Els alumnes de P2 hem fet una sortida a l’hort d’en Nil de Castellbell i el Vilar dins del programa de visites escolars a explotacions agrícoles i ramaderes, amb l’objectiu de promoure una alimentació saludable, equilibrada i sostenible entre els infants. Amb els nens i nenes hem pogut visitar l’hort i fer diferents activitats que ens han permès conèixer diferents hortalisses i fins i tot hem gaudit d’un petit tast.
MITJANS CELEBREM SANT JORDI
24/04/24Ahir els alumnes de 1r, 2n i 3r vam gaudir de la diada de Sant Jordi. Al matí vam anar a la plaça de l’ajuntament a llegir els nostres escrits davant els companys de totes les escoles del municipi. Quan vam tornar a l’escola vam realitzar una petita manualitat relacionada amb la Diada per decorar les nostres llars. A la tarda es va fer l’acte d’entrega de premis literaris i artístics i els ja tradicionals balls de I5, 3r i 5è. Va ser una jornada plena d’emocions, llibres i roses… Visca Sant Jordi!!
Mitjans: Dibuixem la nostra escola!
10/04/24Ja s’apropa Sant Jordi i els nens i nenes de mitjans ens hem posat a treballar de valent.
Des de l’àrea de Visual i Plàstica estem realitzant un dibuix al natural d’alguna zona de la nostra escola. Ens hem dividit els espais: el infants de P1 dibuixem la façana principal, els infants de P2 dibuixem la zona de l’olivera i els infants de P3 hem treballat dibuixant el porxo.
Si voleu veure les imatges de com hem treballat, cliqueu aquí la imatge 📸 de sota.
MITJANS: ACTIVITATS CLOENDA SEGON TRIMESTRE
22/03/24Aquesta darrera setmana de trimestre ha estat ben diferent ja que hem realitzat activitats per a fomentar la cohesió entre els alumnes de la comunitat.
Dimecres vam sortir a un dels parcs més macos que tenim més a prop: el parc de Puigcornet d’Igualada. Allà vam guadir del joc espontani amb els companys de comunitat i vam construir nius al terra amb elements de la natura. A una de les activitats vam haver de buscar animalets amagats pel bosquet i vam haver d’identificar-los. Va ser molt divertit i ens vam ajudar per aconseguir descobrir tots els animals.
Dijous vam realitzar uns tallers lúdics també barrejats. Ens ho vam passar genial pintant mandales, jugant a escacs, modelant plastilina, construint amb legos, ballant, resolent reptes de lògica…
Per últim divendres hem participat en una trobada esportiva organitzada pels alumnes de tercer i ha estat una jornada molt divertida on l’important era gaudir de l’esport i fomentar les actituds de respecte entre els companys.
Us deixem els enllaços als diferents àlbums. Cliqueu les imatges per a descobrir més fotos.
I, per últim, us desitgem que descanseu molt aquesta setmaneta de vacances i carregueu molt les energies. Ens veiem el proper dimecres 3 d’abril. Us estimem!!



P2 va a l’ajuntament!
11/03/24Els alumnes de segon hem visitat l’ajuntament perquè al primer trimestre vam fer un petit projecte sobre el nostre barri. Els nens i nenes hem demanat a l’alcalde un parc nou ple de natura i hem fet un croquis de com ens agradaria que fos. Vam enviar una carta amb el dibuix a l’alcalde. Fa uns dies, l’alcalde ens va enviar un vídeo convidant-nos a l’ajuntament! Feu click a les fotos.










