Mitjans: Final de Curs.

Benvolgudes famílies, 🌟

Aquesta setmana hem posat punt i final al curs amb un munt d’activitats lúdiques , plenes d’energia positiva ✨ i bons moments compartits. Ha estat una manera fantàstica d’acomiadar-nos després d’un any ple d’aprenentatges, somriures 😄 i vivències úniques.

Us volem desitjar unes molt bones i merescudes vacances! 🌞 Gràcies per la vostra confiança i per deixar-nos formar part de la vida d’aquests nois i noies tan especials 💖. Ha estat un plaer acompanyar-los i veure com creixen dia a dia.

Ens retrobem amb il·lusió el proper curs. Una forta abraçada 🤗 i un petó enorme 😘 de part de tot l’equip de mestres de Mitjans!

A Mitjans ens encanta Saltar!

🎉 Divendres vam passar un dia espectacular al HiJump de Sabadell! 😃 Vam gaudir fent salts, tombarelles, lliscaments pels tobogans gegants… Va ser un matí ple d’energia i alegria! ✨

📸 Us deixem el recull de fotos perquè pugueu reviure aquests moments tan especials!

Mitjans Gaudim de la Ciència i les Matemàtiques

Ahir, els i les alumnes de Mitjans ens vam convertir en autèntics científics i científiques 🧑‍🔬! Vam dedicar la jornada a experimentar amb l’aigua 💧, el fil conductor que ens ha acompanyat al llarg de tot el curs. Vam descobrir els seus secrets 🔍 a través de proves sorprenents i, a la tarda, les matemàtiques ➕➖ es van convertir en el nostre millor aliat per superar reptes i activitats plenes de diversió 🎲. Us compartim un recull fotogràfic 📸 perquè pugueu reviure amb nosaltres aquesta aventura aquàtica i matemàtica!

 

P2 Ens Protegim del Sol

El dilluns passat vam tenir l’oportunitat de participar al taller “Sol solet” 🌞, una activitat pensada per conscienciar-nos sobre la importància de protegir-nos adequadament del sol. Durant el taller, vam aprendre consells pràctics per cuidar la nostra pell, com posar-nos crema solar 🧴, portar gorra 🧢 i buscar ombra 🌳 en les hores de més intensitat solar.

Al final de l’activitat, ens van obsequiar amb una gorra 🧢 i una polsera 🎁, dos elements que ens ajudaran a recordar la importància de protegir-nos cada dia. Va ser una experiència molt enriquidora i útil per a tothom! 😊

 

SORTIDA GENERAL D’ESCOLA

El passat 30 d’abril, tots els alumnes i mestres de l’escola vam gaudir d’un fantàstic dia al parc central. Allà vam poder fer tota mena d’activitats i jocs amb l’objectiu de poder activar els poders dels nostres ECOWARRIORS, relacionats amb el seu nom: terra, aire, foc i aigua…

Vam poder fer jocs d’habilitat, de punteria, carreres de sacs, fer llançament de pilotes, jugar amb el paracaigudes, saltar amb els inflables i moltes d’altres activitats.

A continuació uns deixem un petit tastet de fotos perquè pugueu veure com vam poder gaudir tots junts d’aquesta jornada.

P2 Taller “Del Camp a Casa”

Els alumnes de P2 👧🧒 han viscut una experiència educativa molt especial participant en el taller “Del camp a casa” 🌱🏡. Aquesta activitat els ha permès descobrir, de manera vivencial i divertida 😄, el recorregut que fan les verdures, fruites i hortalisses de quilòmetre zero 🥕🍎🍅 abans d’arribar a casa. BON PROFIT!

Diada de Sant Jordi a Mitjans

Ahir els/les alumnes de P1, P2 i P3 vam tornar de les vacances d’una manera ben diferent i especial: gaudint de la Diada de Sant Jordi. Vam anar a l’ajuntament a llegir els nostres escrits en un acte conjunt amb les altres escoles del municipi. Desprès vam mirar les paradetes i ens vam emportar algun llibre per a les classes. Finalment vam realitzar una petita manualitat: una rosa com a símbol de la Diada per a regalar als nostres familiars. Us deixem un petit recull de fotos. Visca Sant Jordi i Santa Jorgina!!

COLÒNIES MITJANS

Per fi ha arribat el dia que durant tant de temps hem estat esperant i ho ha fet de la millor manera possible… amb un sol que semblava que ens estava esperant. Ara toca riure, jugar, aprendre… però sobretot compartir el nostre temps amb experiències que recordaran tota la vida. A continuació us deixem els àlbums de fotos d’aquests dies tan especials.

DIA 1
DIA 2
DIA 3

Trobada de Padrins i Fillols

El passat divendres a la tarda els nens i nenes de mitjans vam compartir una estona de jocs amb els nostres padrins i fillols. Va ser una tarda on vam poder conèixer millor altres companys/es de l’escola i vam gaudir molt el temps que vam estar junts. Això s’ha de repetir!