Mitjans anem a Gurb (1rs, 2n i 3rs)

Avui hem anat al bosc encantat de Sant Andreu de Gurb i hem descobert un indret màgic per passejar, gaudir i aprendre a estimar la natura. Allà hem realitzat una gimcana relacionada amb el món dels contes on hem hagut de ser creatius i observadors. Cliqueu la imatge per a descobrir amb nosaltres “El bosc encantat de Gurb”

Mitjans: Sortida a Tot Circ (Copons)

El passat dijous els alumnes de 1r, 2n i 3r vam anar a Copons a realitzar un taller d’experimentció de circ ofert per la companyia Tot Circ. A més vam gaudir d’un petit espectacle del pallasso Tasta Circ. Vam gaudir molt durant tot el matí. Us deixem els àlbums de la sortida.

TERCER
TERCER
SEGON
PRIMER
PRIMER

CONCERT DE VIOLINS A 2n

Avui els nens i nenes de 2n hem fet un concert de violins al Montàgora juntament amb els alumnes de 2n de les altres escoles del municipi. Hem pogut demostrar davant de les famílies tot allò que hem après al llarg d’aquest curs.

Ha estat molt emocionant tocar en un teatre, davant de públic i acompanyats de músics!

Us deixem algunes fotos i vídeos (cliqueu a la imatge)

 

2n – Seguim tenint cura i plantant a l’hort

Aquesta setmana passada, els nens i nenes de 2n, juntament amb els companys i companyes d’educació infantil i quart, hem plantat plantes aromàtiques a l’hort.

Aquest trimestre hem valorat que calia repensar el què plantàvem, ja que ens trobem en “alerta de sequera” i hem trobat que no era massa adient plantar hortalisses que necessiten molta quantitat d’aigua per poder viure i créixer.

Els alumnes de 4t ens han presentat el nom de les diferents plantes aromàtiques i ens han explicat alguna característica de cada una.

Per cert! Les maduixeres que tenim plantades segueixen creixent i estan fent moltes maduixes!

Mitjans celebrem Sant Jordi

Avui els alumnes de 1r, 2n i 3r hem anat a la plaça de l’ajuntament a llegir els nostres escrits. Hem compartit una estona agradable de lectura en veu alta amb els companys de les escoles Garcia Lorca i Montbou. A continuació hem realitzat un taller en el que hem construït el drac de Sant Jordi. Per últim, a la tarda, hem fet la celebració de la diada amb els nostres companys d’escola i hem gaudit dels balls tradicionals que, com cada curs, la mestra de música (Núria) ha preparat. Mireu les fotos!

MITJANS SOM DE COLÒNIES!!!

Ha arribat el gran dia i per fi marxem de colònies!!! Anirem a Castellnou de Bages, a la casa “La Figuera”. Ens esperen tres dies plens d’emocions, jocs, activitats i, el que és més important, records inoblidables que ens acompanyaran sempre. Esperem gaudir molt d’aquesta experiència i és per això que us volem compartir una petita finestra des d’on pugueu veure un petit esbós del nostre dia a dia. Cliqueu la imatge i ja veureu què bé que ens ho passem!

 

DIA SOBRE RODES A MITJANS!

Avui els nens i nenes del grup de mitjans hem participat del dia sobre rodes. Hem pogut venir a l’escola amb patinet, bicicleta o patins i a l’estona de pati hi hem pogut jugar. Ha estat molt divertit poder fer voltes per la pista de l’escola amb els nostres patins, patines i bicicletes!

Esperem amb moltes ganes el dia sobre rodes del tercer trimestre!

A continuació us deixem unes fotos (cliqueu a la imatge)

 

2n- Fem una exhibició casetellera

El divendres passat, la classe dels castellers i castelleres, vam preparar una exhibició castellera per tot el grup de mitjans. Vam fer pilars de dos gràcies a la col·laboració de nens i nenes de quart i vam reproduir diferents figures humanes.

Aquí us deixem algunes imatges i vídeos de la nostra diada castellera! (cliqueu a la foto per veure’n més)

2n – Visitem els Moixiganguers

Ahir, els nens i nenes de la classe dels castellers i castelleres vam poder anar a visitar els Moixinganguers d’Igualada. Ens van obrir les portes de casa seva, i ens van explicar un munt de coses sobre els castellers. Els vam poder fer una entrevista que portàvem preparada i vam poder participar d’un taller de fer castells. Ens vam posar la faixa i ens vam convertir en castellers i castelleres per un dia!

Va ser una experiència molt divertida. Moltes gràcies Moixiganguers!

Si cliqueu a la foto podreu veure més imatges