Mitjans practiquem el Rugbi!

El passat divendres els/les alumnes de 1r, 2n i 3r vam gaudir d’una jornada esportiva per a conèixer el rugbi com esport que fomenta l’esforç, la cooperació i el joc net. Va ser un matí molt divertit per a tots/es nosaltres. Volem agrair a l’Anoia Rugby Club (WEB) la seva disposició per oferir-nos aquesta activitat de manera gratuïta. Us deixem el recull de fotos de la jornada.

 

 

 

Ballem amb els alumnes de P1!

Aquesta setmana els alumnes de P2 hem practicat un ball amb els mestres de violins, com que ens ha sortit tan bé hem decidit ensenyar-los als alumnes de P1, us deixem aquí les fotos perquè les pugueu gaudir!

 

Ha arribat el Carnestoltes!

El Carnestoltes ha arribat al Gaudí, i així de disbauxa l’escola omplir! 

Ahir dimarts els nens i les nenes de P6 van ser els acompanyants del rei Carnestoltes, va arribar al pati on l’espera amb molta il·lusió tota l’escola. Entre balls i cançons els més grans van ser els encarregats d’anunciar el pregó per deixar clares les consignes de la setmana.

Cliqueu per veure les fotografies.

 

Puzles!

Als nens i nenes de P2 ens encanten els puzles, us deixem aquí penjades algunes fotos perquè pugueu comprovar com se’ns dona de bé! Esperem que us agradin molt.

 

Contes capgirats!

Aquesta setmana els i les alumnes de P2 hem pogut gaudir d’una sessió de contes capgirats, ens ha agradat moltíssim!! Cliqueu a la foto per poder-ho veure.

Tallers i Patges a l’escola!

Aquest dimarts 19, tots els nens i nenes de I5, P1, P2 i P3 hem gaudit molt fent tallers i jocs de taula, hem ballat, hem creat fent plastilina, ens hem relaxat molt pintant mandales i hem construït amb Lego.

Després de compartir aquestes activitats tant divertides i interessants, hem rebut una gran sorpresa. HAN VINGUT ELS PATGES A L’ESCOLA!

Ha estat molt emocionant, els hem vist arribar amb cavall carregats de xocolatines per a tots i totes nosaltres i també els hi hem pogut entregar la carta demanant els que ens agradaria que ens portessin els Reis de l’Orient.

Si voleu veure lo bé que ens ho hem passat, feu clic al següent enllaç on hi trobareu les imatges d’aquest dia tan màgic.

Pintem el nostre escut!

Els nens i nenes de mitjans hem estat decorant i pintant el nostre escut per la porta de la classe, a més a més hem començat a donar-li color als nostres personatges, estem segurs que ens quedarà molt i molt bé!

Som castanyers i castanyeres!

El dimecres els nens i les nenes de P6 es van convertir en els millors castanyers i castanyeres de l’escola.
Durant el matí van ser els monitors de les diferents proves que van organitzar per la resta de companys i companyes d’escola. Vam comptar amb jocs i activitats com el Dobble, trobar peces d’un trencaclosques per descobrir l’origen de la castanyada, el tres en ratlla, un taller de dansa, un taller de maquillatge, i també un conte de la castanyada amb activitats motrius. Tots van ser un gran èxit i tota l’escola va poder gaudir d’ells i dels fantàstics monitors.
A la tarda els nens i les nenes de P6 van ser autèntics castanyers i castanyeres fent una gran feina i  repartint castanyes a tota l’escola. Estaven BONÍSSIMES!

Cliqueu per veure fotografies.